Backcountry Skiing in the Pyrenees

Personal log of a novice backcountry skier in his backyard

White water kayaking

FullSizeRender_1 FullSizeRender_2 FullSizeRender

Català, Castellano, Français, English.

(Català) La setmana passada per fi vaig poder fer un curs d’iniciació al kayak en aigües braves. La meva passió (obsessió?) pel surf ha fet que durant molts anys anés capant el meu interés cap a altres activitats. Ara que visc a Donosti i que puc surfejar cada dia, he tingut temps per dedicar-me més a fons a aquestes altres activitats: així poc a poc m’he pogut dedicar a l’esquí de travessia, al mtb i, des de la setmana passada i després de molts mesos d’intentar trobar un curs en dates que m’anessin bé, al kayak d’aigües braves. Han estat 4 dies a Muriilo de Gállego (Osca) amb la gent de River Gurú i he tornat molt enganxat. Ja estic buscant material i pensant com m’ho combinaré. De moment haig de cuidar-me el costipat, recuperar la meva btt demà i aprofitar que l’aigua del mar està calenteta per treure’m de sobre el “mono” de surf. Bon estiu!

(Castellano) La semana pasada por fin pude realizar un curso de iniciación de kayak en aguas bravas. Mi pasión (obsesión?) por el surf ha hecho que durante muchos años haya capado mi interés en cualquier otra actividad. Ahora que vivo en Donosti y que puedo surfear cada día, he tenido tiempo para dedicarme más a fondo a todas estas otras actividades: así poco a poco me he podido dedicar el esquí de travesía, al btt y, desde la semana pasada y tras muchos meses de encontrar unas fechas que cuadrasen, al kayak de aguas bravas. Han sido 4 días en Murillo de Gállego (Huesca) con la gente de River Gurú y he regresado muy enganchado. Ya estoy buscando material y pensando cómo me lo combinaré. De momento tengo que curarme el resfriado, recuperar mi btt de la tienda mañana y aprovechar que el agua de mar está caliente para sacarme de encima el “mono” de surf. Buen verano!

(Français) La semaine dernière j’ai finalement pu faire un cours d’initiation au kayak en eaux-vives. Ma passion (obsession?) pour le surf a fait que pendant beaucoup d’années j’ai repoussé tous mes autres intérêts. Maintenant que j’habite à Donosti et que je peux surfer tous les jours, j’ai le temps pour commencer à faire toutes ces autres activités: ainsi j’ai pu faire du ski de randonné, du vtt et, depuis la semaine dernière, le kayak en eaux-vives. J’ai passé 4 jours formidables à Murillo de Gállego chez les gens de River Gurú et je suis rentré très motive avec ce nouveau sport. Je suis déjà en train de chercher du matos et de penser comment en faire. Pour l’instant d’abord il faut que je soigne mon rhume, récupérer mon vtt du shop demain et profiter que l’eau de la mer est bonne pour surfer un peu. Bon été!

(English) Last week I finally managed to do an introduction course to white water kayaking. My passion (obsession?) for surfing for so many years has stopped me from pursuing other activities. But now that I live in Donosti and I can surf every day, the time has come to start practicing other sports. Thus I’ve recently taken up backcountry skiing, mtbking and, since last week, white water kayaking. I spent 4 days at Murillo de Gállego (Huesca) with River Gurú and I’m extremely happy with the experience. I am already looking for some gear and trying to see how to organize myself. But first I’ve got to get rid of my cold, get my bike back from the shop and take advantage of the balmy ocean water to get my surfing fix. Have a good summer!

Leave a Reply

Information

This entry was posted on August 6, 2015 by in Summer and tagged , .
